سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که قابلیت و توانمندی شرکت های فولاد و سیمان کشور به مراتب بالاتر از مصالح مورد نیاز طرح جهش تولید مسکن است.

توانمندی شرکت های فولاد و سیمان بالاتر از طرح جهش تولید مسکن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: توان و ظرفیت تولید در شرکت های فولاد و سیمان کشور به مراتب بالاتر از مصالح مورد نیاز طرح جهش مسکن است و هیچ شوک قیمتی در مصالح مورد نیاز ساختمان سازی با اجرای این طرح ایجاد نمی شود.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌در این طرح مقرر شده تا مصالح به قیمت کارخانه به سرمایه گذاران واگذار شود.

ایری بیان کرد: زمین ارزان قیمت و رایگان، پرداخت تسهیلات با سود کم، تامین مصالح ساختمانی، تسهیل فرآیند اخذ پروانه ساخت و پایان کار به همراه تخفیف هزینه‌های خدمات شهرداری و فنی مهندسی از جمله حمایت های پیش بینی شده برای این طرح است.

وی افزود: باید به جز وزارت مسکن سایر نهادها مانند بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری بیشتری را برای به سرانجام رسیدن این طرح انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این طرح و بر اساس برآوردها رقمی در حدود ۴۵۰ میلیون ریال به عنوان تسهیلات برای متقاضیان پیش‌بینی شده که می‌تواند بخشی از قیمت تمام شده را در بر بگیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار