مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

رعیت گفت: برخی پروژه های مهم مانند مجتمع های فرهنگی و هنری در استان داریم که نیمه تمام هستند و تکمیل آنها نیاز به اعتبارات ملی دارد.

تکمیل مجتمع های فرهنگی و هنری نیمه تمام گلستان نیازمند اعتبارات ملی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد رعیت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: در کارگروه فرهنگی و هنری که برای سفر رئیس جمهور به استان تشکیل شده، اولویت های زیرساختی این حوزه پیشنهاد شده بود که جمع بندی آن انجام شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: با توجه به اینکه مدت کوتاهی است که در جایگاه خدمت به اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قران قرار گرفته‌ام، دغدغه هایی که در حوزه ها داشتیم را هم به کارگروه فرهنگی و هنری سفر رئیس جمهور به استان انتقال دادیم که در جریان سفر دولت به استان پیگیر انها خواهیم بود.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی پروژه ها مهم مانند مجتمع های فرهنگی و هنری در استان داریم که نیمه تمام هستند و تکمیل آنها جزو دغدغه های ماست اما برای این کار نیاز به اعتبارات ملی داریم که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان مصوبه هایی در این زمینه داشته باشیم.

 

رعیت تصریح کرد: هرچند شاید به علت اقتضائات زمانی و کمبود اعتبارات نتوانیم همه پروژه ها را پیگیری کرده و به انجام برسانیم اما این دلیل نمی شود که موضوعات و مطالبات و اولویت های این حوزه ها را پیگیری نکنیم.

 

وی همچنین اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۶ پروژه از سوی کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان به بهره برداری خواهد رسید که درباره آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار