مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به خسارت ناشی از شیوع کرونا به بخش ورزش گلستان، گفت: شیوع کرونا به باشگاه های ورزشی خصوصی گلستان ۴ میلیارد تومان خسارت زد.

خسارت ۴ میلیاردی کرونا به باشگاه های خصوصی گلستان/ ۶ قهرمان گلستانی جذب دستگاه های اجرایی شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، قاسم برزمینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال 380 برنامه فرهنگی و ورزشی در گلستان برگزار می شود، بهره برداری از چهار خانه ورزش روستایی در شهرستان های مراوه تپه و گمیشان و برگزاری همایش پیاده روی ویژه کارکنان دولت در ۱۴ شهرستان استان گلستان از جمله برنامه های ما در دهه مبارک فجر است.

وی از وجود بیش از ۱۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان گلستان خبر داد و گفت: برای اتمام این پروژه ها ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، از جمله مهمترین پروژه‌های شاخص نیمه تمام استان گلستان می توان به خانه والیبال گنبدکاووس، سالن تختی بندر ترکمن و سالن ۶ هزار نفری کریم‌آباد اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که پروژه های ورزشی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان قرار گیرد، یادآور شد: تکمیل سالن ۶ هزار نفره گرگان خانه والیبال گنبدکاووس سالن تختی بندر ترکمن چمن مصنوعی شهرستان کردکو سالن سه طبقه مینودشت وسایل های روستایی علی آباد کتول رامیان و آزادشهر از جمله پروژه هایی است که می تواند در زمره رهاورد سفر رئیس جمهور به استان گلستان قرار گیرد.

برزمینی با بیان اینکه تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تاکید کرد: خانه والیبال گنبدکاووس به ۵ میلیارد تومان اعتبار، سالن تختی بندر ترکمن به ۴ میلیارد تومان و چمن مصنوعی کردکوی به ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وجود 35 هزار نفر بیمه شده ورزشی در گلستان

ی با بیان اینکه برای جذب قهرمانان ملی در دستگاه های اجرایی تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا این افراد مشکل اشتغال نداشته باشند، خاطرنشان کرد: تاکنون 6 نفر از ورزشکارانی که مقام های نخست تا سوم المپیک، پاراالمپیک و آسیایی را داشتند در دستگاه های اجرایی جذب شدند، همچنین قدردانی و تجلیل از قهرمانان ملی در دستور کار ما قرار دارد و در همین راستا در ۶ ماهه نخست سال قهرمانانی که موفق به کسب مقام در میادین جهانی و آسیایی شده بودند تجلیل شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به آمار بیمه شدگان ورزشی در استان گلستان اشاره کرد و افزود: قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا ۶۰ هزار نفر بیمه شده ورزشی در استان گلستان وجود داشت که با شیوع این ویروس آمار بیمه شدگان ورزشی روند کاهشی داشته و از زمان بازگشایی اماکن ورزشی ۳۵ هزار نفر بیمه شده ورزشی در استان گلستان وجود دارد.

برزمینی با بیان اینکه ۳۰۰ مکان خصوصی ورزشی در سطح استان گلستان وجود دارد، گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا ۴ میلیارد تومان به این اماکن ورزشی خسارت وارد کرد که تاکنون حدود سه میلیارد تومان تسهیلات به فعالان ورزشی پرداخت شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار