معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر با همت تشکل‌های انقلابی ۷۵ عنوان برنامه در قالب بیش از هزار و ۲۰۰ مراسم در سطح استان برگزار می شود.

۱۲۰۰ برنامه با محوریت جشن های انقلاب در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا دیلم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انقلاب ما زمانی به پیروزی رسید که جهان در سیطره دو ابرقدرت شرق و غرب بود و ممات و حیات حکومت ها با امضای جریان استکباری شکل می گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ابرقدرت های استکباری فرهنگ، اقتصاد و همه چیز ملت ها را در دست گرفته و تعیین می کردند ملت ها چگونه باید زندگی کنند اما امام ما با تکیه بر مردم شجاع و انقلابی هیمنه استکبار را به هم ریخت.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما بزرگترین معجزه قرن است زیرا ما زمانی بر طاغوت پیروز شدیم که مستعمره آمریکا بودیم و شاه مملکت هم نوکر گوش به فرمان آمریکا بود.

دیلم تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن زخم خورده تمام تلاش خود را به کار گرفت تا تجهیز منافقین، راه اندازی جنگ هشت ساله، ترور شخصیت های برجسته، جنگ نرم و ترکیبی مانع رشد و بالندگی نظام شود اما به فضل الهی هیچ گاه نتوانست به اهداف خود دست یابد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، خاطر نشان کرد: شبکه طیبه بسیج و قرارگاه های جهادی مولفه های قدرت نظام هستند که امام آن را به دنیا معرفی کرده است.

وی تبیین عظمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب را یک تکلیف همگانی دانست و افزود: جهاد تبیینی، امیدآفرینی و تحقق زنجیره تواصی به حقو صبر از محوری ترین واژگانی است که رهبرمعظم انقلاب برآن تاکید دارد.

تلاش رژیم شاهنشاهی برای حذف معنویت از بانوان

دیلم بیان کرد: تمام تلاش رژیم شاهنشاهی حذف معنویت از زندگی زنان ایرانی بود و ۳۰ درصد سینما در آن زمان مختص به اکران فیلم های مبتذل بود.

وی شناخت راه صحیح طی شده و عظمت افق تمدنی انقلاب در نسل جوان را یکی از مهمترین اولویت ها معرفی کرد و افزود: کشور ما امروز یکی از امن ترین کشورهای جهان است و علی رغم دشمنی های بدخواهان پیشرفت های علمی بزرگی داشته است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: ساخت بیش از ۹۰ هزار هیات و ۵۵۰ مسجد، تربیت ۶۴۰ هزار مداح، تشکیل ۴۰۰ سایت قرآنی و برگزاری مراسمات بزرگ اعتکاف و پیاده روی اربعین تنها چند نمونه از برنامه فرهنگی شاخص است که بعد از پیروزی انقلاب در کشور ایجاد شده که تاثیر بزرگی در معرفی اسلام ناب داشته است.

وی بیان کرد: با همت تشکل های انقلابی ۷۵ عنوان برنامه در قالب بیش از هزار و ۲۰۰ مراسم در سطح استان با محوریت جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود.

دیلم برگزاری همایش های مختلف، نشست های معرفتی، بررسی نقش هیات های مذهبی در پیروزی انقلاب، مسابقات و برنامه های فرهنگی متعدد، اعزام مبلغ و راوی، پویش حرف آورد با مشارکت حوزه بانوان را به عنوان بخش هایی از برنامه های اجرا شده در جشن های انقلاب معرفی کرد.

وی افزود: در تمام روستاها و مناطقی که شبکه تبلیغی مستقر است ستاد دهه فجر برنامه اجرا خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار