انتصابات با سرعت کند به ایستگاه آق قلا رسید؛

تکلیف فرمانداری آق‌قلا هم مشخص شد تا سلیمان هاشمی از امروز مسئولیت این پست مهم و حساس را بر عهده بگیرد.

معارفه سلیمان هاشمی به عنوان فرماندار جدید آق‌قلا/ مهاجر: تحول در گلستان نیازمند حضور نخبگان در مدیریت شهری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آق قلا در محل سالن کسب کار شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد، در این مراسم سلیمان هاشمی بعنوان فرماندار شهرستان آق قلا معارفه و از زحمات عبدالغفور غراوی تقدیر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان آق قلا گفت: طبق قرآن کریم و توصیه های انبیاء تخصص و امانت داری 2 ویژگی مهم مدیران دولت اسلامی هستند که باید در انتخاب مسوولان به آن توجه شود.

سید علی مهاجر اضافه کرد: توسعه و تحول در گلستان نیازمند همدلی و همراهی مردم و حضور افراد نخبه و شایسته در عرصه مدیریت شهری است.

وی گفت: توجه داشته باشیم که همه ما تحت لوای یک پرچم هستیم که بنیانگذار انقلاب اسلامی با آن در برابر بسیاری از تهدیدها و مشکلات ایستاد و ما نیز موظف به ادامه همان راه هستیم.

این مراسم با حضور مهاجر معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، ائمه جمعه و جماعات، مدیران دستگاه های اجرایی و مردم ولایتمدار برگزار شد.

 

مردم انتظار دارند در دولت رئیسی با انتخاب مدیران توانمند و متعهد شاهد تحولات خوب اقتصادی باشند، روند انتصابات هر چند کند اما بعد از گذشت 6 ماه به نزدیکترین شهر گرگان یعنی آق قلا رسید، سلیمان هاشمی جای عبدالغفور غراوی مسئولیت سنگین فرمانداری را بر عهده گرفت، مردم آق قلا بیش از همه شهرها از مدیریت لیبرالی در دوران سیل ضربه خوردند چشم امید آنها در دوران سیل اخیر به جوانان و نهادهای انقلابی بود آنها بهتر از هر کسی می دانند تنها راه حل مشکلات مدیریت جهادی و انقلابی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار