عینیت بخشی «ما می‌توانیم» در طلیعه فجر؛ امیدآفرینی را در کشور از جمله استان گلستان به شکوفایی رسانده است، گر چه پاره‌ای از مشکلات وجود دارد و گره‌گشایی آن به روحیه جهادی و عزم راسخ و گام‌هایی استوار نیاز دارد، مردم چشم امید به همت مسئولان دارند و حالا به برکت انقلاب اسلامی قرار است 7 هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی شود.

۷ هزار مسکن روستایی در گلستان به برکت انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حلاوت فجر انقلاب اسلامی هر سال که می‌گذرد کام مردم را شیرین‌تر می‌کند، ایامی که روحیه ولایتمداری، استکبارستیزی، ایستادگی، مقاومت و اتحاد ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با تاسی از سیره حضرت امام ره که فرمودند انقلاب اسلامی برای کوخ نشینان است و باید به طبقه محروم جامعه توجه بیشتری شود فعالیت خود را در این مسیر تداوم بخشیده است و در فجر 1400 قرار است 7 هزار مسکن روستایی در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با تبریک ایام الله دهه فجر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار یکهزار و 400 میلیارد تومان در استان خبر داد.

سیدمحمد حسینی بیان کرد: به منظور محرومیت زدایی، توسعه و عمران روستاهای استان اعتباری بالغ بر یکهزار و 525 میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان اختصاص یافته است که بیش از ۱۷۴ هزار خانوار بهره مند می شوند.

وی از تحویل 2 هزار و 95 جلد سند مالکیت در استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و 751 جلد سند روستایی و 364 سند مالکیت شهری به مالکان واحدهای مسکونی در استان اهدا می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در خصوص پروژه های دهه فجر امسال در استان بیان کرد: به برکت دهه فجر ۲ هزار واحد با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید عملیات اجرایی ۵ هزار واحد با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در استان آغاز خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه در 274 روستای گلستان ۳۵۴ طرح و پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: برای این پروژه ها ۹۳ میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی همچنین از افتتاح ۱۴۳ پروژه با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۹۱۳ میلیون تومان خبر داد و افزود: ۲۱۱ پروژه با اعتبار  ۶۵ میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان در استان کلنگ زنی خواهد شد.

 حسینی گفت: برای ساخت مسکن مقاوم ۸۰۰ قطعه زمین با کاربری مسکونی در ۱۵۰ روستای استان به مساحت ۱۶۰ هزار متر مربع با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به زوج‌های جوان، مستأجران و فاقدین زمین واگذار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار