فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت: انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل فعلی و آینده برای جلوگیری از تحریف حقایق انقلاب ضروری است

انتقال دستاوردهای انقلاب برای جلوگیری از تحریف حقایق انقلاب ضروری است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بسیج، سرهنگ پاسدار یعقوب احمدی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور روزهای حماسه و ایثار مردان و زنان ایران اسلامی است که در راه رسیدن به آرمان‌ها و اهداف دینی و انقلابی خود، ذره‌ای کوتاه نیامدند و استقامت ورزیده و جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب با تصویرسازی دروغین و سیاه‌نمایی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران، در پی تطهیر چهره رژیم پهلوی فاسد و وابسته هستند.

* دشمن در پی تحریف انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان بندرگز گفت: ما وظیفه داریم خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به عنوان میراثی گرانبها به درستی به نسل فعلی و آینده منتقل کنیم تا حقایق انقلاب تحریف نشود.

احمدی خاطرنشان کرد: در شهرستان بندرگز برنامه‌های متنوعی از قبیل نشست‌های بصیرتی، یادواره‌های شهدا، محفل انس با قرآن، جشن‌های پیروزی انقلاب با محوریت مساجد، مسابقات ورزشی و تجلیل از قهرمانان، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، میز خدمت جهادی و کاروان سلامت و تداوم طرح شهید سلیمانی و ... برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار