سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان خدمت به مردم را بزرگترین امر به معروف عنوان کرد و گفت: تکریم‌ اربا‌ب‌رجع و خدمت صادقانه به مردم مصداق بارز امر‌به‌معروف و عین عبادت است و همه باید در این مسیر گام برداریم .

مهمترین مصداق امر‌به‌معروف در ادارات تکریم‌ اربا‌ب‌رجع و خدمت صادقانه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حاجی‌گلدی کر صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری گلستان با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مهمترین اهداف شورای فرهنگی را  امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز و حقوق شهروندی اظهار کرد: فضاسازی مناسب برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نماز اول وقت در استانداری، فرمانداری‌ها شهرستان‌های استان و دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه نمازخانه ادارات باید در بهترین مکان دستگاه‌های اجرایی باشد، تصریح کرد: زیباسازی، تجهیز نمازخانه‎‌ها و نهادینه کردن اذان زنده در ادارات  و برگزاری جلسات منظم شورای اقامه نماز در ترویج فرهنگ نورانی نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بسیار موثر است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان خواستار اهتمام جدی فرمانداران در استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت اقامه این  فریضه الهی شد، خاطرنشان کرد: استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و باید در بحث گسترش فرهنگ نماز اول الگوی عملی برای ادارات استانی باشد.

کر با اشاره به اینکه طبق تاکید استاندار برپایی جلسات در ساعات نماز ممنوع است، تاکید کرد: مکاتبه‌ای که با دستگاه‌های اجرایی استان انجام گرفت ضمن تاکید بر ممنوعیت برپایی جلسات در ساعات اقامه نماز، از آنان خواسته شد که بهترین مکان ادارات را برای نمازخانه در نظر بگیرند.

وی همچنین با بیان تاکید بر تقویت فریضه امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت همگانی است و باید همه آحاد جامعه در احیای این فریضه الهی، وظیفه خطیر خود را انجام دهند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان خدمت به مردم را بزرگترین امر به معروف عنوان کرد و گفت: تکریم‌ اربا‌ب‌رجع و خدمت صادقانه به مردم مصداق بارز امر‌به‌معروف و عین عبادت است و همه باید در این مسیر گام برداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار