فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: در جهاد تبیین باید واقعیت‌ها را‌به مردم گفت وگرنه دشمن آنها را تحریف و مطابق میل خود به آن می‌پردازد.

واقعیت‌ها در جهاد تبیین به مردم عنوان شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از شهرستان آزادشهر، سید علی حسینی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به جنگ ادراکی، شناختی و رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب اسلامی، رسانه‌ها نقش بسزایی در جهاد تبیین داشته و باید به شکل آفندی و پدافندی عمل کنند.

وی تصریح کرد: در جنگ روایتی روایت نخست از طرف هر یک از دو طرف باشد تاثیرگذار بوده و مقابله با آن سخت است، بنابراین نباید اجازه دهیم دشمن با روایت دروغ موج ایجاد کرده و بتواند افکار عمومی را مدیریت کند.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی باید با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بصیرت‌افزایی و امید‌آفرینی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی با توجه به فرمایشات رهبر معظم‌انقلاب اسلامی با جهاد تبیین واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنیم وگرنه دشمن آنها را مطابق میل و برنامه‌ریزی خود تحریف کرده و به آن می‌پردازد.

حسینی در تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت: بیش از ۲۲۰ برنامه با ۵۰ عنوان و ۱۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: رژه موتوری، نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس، برگزاری اردوهای جهادی، برگزاری هفت یادواره شهدا در سطح شهرها و روستاهای شهرستان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری سبک زندگی اسلامی و آسیب‌های اجتماعی، دیدار با ۴۳ خانواده شهید، همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، رزمایش کمک مومنانه و غیره از جمله برنامه‌های شاخص شهرستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار