یادداشت؛

گردونه قدرت، به سمت شرق به گردش درآمده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر کریمی جانشین اسبق سپاه نینوا گلستان طی یادداشتی نوشت: تقی زاده های دوران به علت کرونا مجلس ختم برگزار نمی شود!!؟؟

معاهده راهبردی  ۲۵ساله ایران و چین که یکی از تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز در جهت تشکیل قطب قدرت نو ظهور شرقی برای مقابله با زیاده خواهی استعمارگرانه غرب و به ویژه آمریکا هست، می تواند معادلات استراتژیک جهان راتغییر دهد. گسترش و توسعه این رویکرد بین کشورهایی مثل ایران، چین، روسیه و هند می تواند چشم انداز افول قدرت غرب راتسریع نماید. و روابط آینده جهان را براساس توازن قدرت بین کشورها و احترام متقابل و عادلانه که رویکرد استعمارگرانه ایی در آن وجود ندارد را ترسیم نماید.

معاهده راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین می تواند ناکارآمدی تحریم های آمریکا و افول قدرت اقتصادی غرب و به ویژه کاهش نقش دلار در معاملات بین المللی را نمایان کند. لذا مخالف و فریادهای امریکا و غرب در مقابل این پیمان وآغاز جنگ روانی و عملیات رسانه ای دلالت بر اقدام درست و بجا ایران و چین دارد و نشان دهنده بهم ریخته شدن تمامی نقشه ها و طرح های غرب برای ادامه تسلط اقتصادی بر جهان است. و راه های تسلط اقتصادی بر شرق را با مشکل مواجه و یا مسدود می کند. که خود این مسئله شکستی سهمگین برای اقتصاد رو به زوال غرب خواهد بود.

درپایان نکته قابل تحمل در این باره جیغ و داد تقی زاده های داخلی است که پس از یک صده نوکری، مزدوری و وادادگی به غرب به طوری که به صراحت اعلام کردند که اگر می خواهید به تمدن برسید، باید از فرق سر تا ناخن پا فرنگی شویم، به میدان آمده اند. کسانی که در اثبات مزدوری خویش مروج سبک زندگی غربی، مصرف گرایی، حذف و کم رنگ کردن فرهنگ ایرانی اسلامی بوده و هستند. لذا باید این گروه مزدور منتظر عواقب خیانت خویش باشند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار