امام جمعه بخش سیجوال:

امام جمعه بخش سیجوال با بیان اینکه نعمت وحدت و الفت بین مذاهب اسلامی، از نعمت‌های بارز انقلاب است، تصریح کرد: وحدت و صمیمیت شیعه و سنی در شهرستان قابل توصیف نیست و این نعمت بارز برکت و ثمره انقلاب است.

وحدت و الفت بین مذاهب از نعمت‌های بارز انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، آخوند یوسف ایری، امام جمعه بخش سیجوال ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه، نعمت وحدت و الفت بین مذاهب اسلامی از نعمت‌های بارز انقلاب است، گفت: وحدت و صمیمیت شیعه و سنی در شهرستان قابل توصیف نیست و این نعمت بارز برکت و ثمره انقلاب است.

وی با بیان اینکه، یکی از اضلاع انقلاب حضور مردم در صحنه بود، گفت:‌ انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل(ره) در حالی به ثمر نشست که در سال ۴۲ شروع شد و در سال ۵۷ به پیروزی رسید.

آخوند ایری با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از امام راحل(ره) توسط رهبر معظم انقلاب به جایگاهی رسید که امروز باید قدردان و شکرگذار آن باشیم، تصریح کرد: امروز وقتی می‌بینیم که رؤسای جمهور امریکا در سخنرانی‌هایشان نام ایران را می‌برند این مهم را می‌رساند که از ایران اسلامی می‌ترسند و این مهم نیز دستاورد بزرگی است که به برکت انقلاب به وجود آمده است.

آخوند ایری گفت: همچنان که در صدر‌ اسلام و‌ انقلاب، خواص آمدند و یاری‌رسان پیامبر(ص) و امام راحل(ره) بودند امروز هم نیاز هست خواص پای کار بوده و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

امام جمعه بخش سیجوال با اشاره به اینکه، بیان برکات و دستاوردهای انقلاب از وظایف اصلی ائمه جمعه است، اظهار کرد: امروز‌ که به راحتی و در کمال آسایش در رفت و آمد و مشغول زندگی هستیم به برکت نظام و انقلاب است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار