2 برنامه اصلی و محوری داریم که اولین آن در شب اول ماه رجب سخنران ما آقای جوشقانیان، رییس موسسه سیره شهدا و دومین در 15 بهمن که اختتامیه یادواره شهدا می باشد حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مهمان و سخنران یادواره ما هستند که از عموم مردم دعوت می کنیم در این برنامه حضور داشته باشند.

یادواره شهدای محله امام رضا(ع) گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سید حبیب الله حسینی در گفت وگو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: شاید نسبت به محله های دیگر کمترین یادواره را گرفته باشیم اما همیشه بنا داشتیم تا کارهای از در حوزه فرهنگی، ورزشی و کمک های معیشتی را در کنار یادواره داشته باشیم.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) با بیان اینکه یکی از کارهای خوب تهیه بسته معیشتی به تعداد شهدا محله بود، خاطرنشان کرد: از برنامه های دیگر این یادواره نیز "شهید آبرو محله" بود که با حضور در مقابل منزل شهدا یاد و خاطره آن ها برای افراد محله زنده می شد.

وی با اشاره به طرح ریزی 20 عنوان برنامه افزود: بنا داریم تا یادواره ای بگیریم که اثر بخشی بیشتری داشته باشد به همین جهت محوریت یادواره امسال نیز یاد و خاطره عالم وارسته ای بود که در یادواره ها اثر گذاری بسیاری داشتند و از همه دوست داران دعوت می کنم حضور داشته باشند تا این کار به خوبی انجام شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ستاد یادواره از حدود 5 ماه قبل تشکیل شد و در جلسه ها نیز تاکید بر این بود به یک شب اکتفا نکنیم و برنامه را به صورت کنگره مانند در مسجد امام رضا(ع) برگزار کنیم.

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) عنوان کرد: جلسات متعدد با افراد مختلف برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم اختتامیه یادواره شب شهادت امام هادی(ع) و در دهه فجر باشد، برنامه ما با اعزام کاروان زیارتی به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) شروع و در سالروز وفات حضرت ام البنین با تکریم از همسران و مادران شهدا ادامه یافت.

وی ادامه داد: نزدیک به 10 مسابقه ورزشی توسط گروه های سنی مختلف برنامه ریزی شد و بنا شد تا برای دانش آموزان و مدارس اطراف مسجد یادواره شهید برگزار کنیم.

حجت الاسلام حسینی برگزاری کرسی تلاوت رضوی بت حضور قاریان مطرح و خاطره گویی رزمندگان را دیگر برنامه ها عنوان و ابراز کرد: 2 برنامه اصلی و محوری داریم که اولین آن در شب اول ماه رجب سخنران ما آقای جوشقانیان، رییس موسسه سیره شهدا و دومین در 15 بهمن که اختتامیه یادواره شهدا می باشد حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مهمان و سخنران یادواره ما هستند که از عموم مردم دعوت می کنیم در این برنامه حضور داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار