اظهاراتی عجیب رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان‌های مینودشت و گالیکش در جلسه ستاد دهه فجر گالیکش !!!.

اظهاراتی عجیب در جلسه ستاد دهه فجر گالیکش !!!

به گزارش گلستان 24، در هفته گذشته خبری با عنوان "مدیری که با سطل رنگ دشمنی دانش آموزان گرگانی با آمریکا و اسراییل را پوشاند" در این سایت منتشر گردید که با واکنش هایی همراه بود و حال شنیده شده است که در جلسه ستاد دهه فجر گالیکش، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این شهرستان در اظهاراتی عجیب پیشنهاد داد: در مراسم روز 22 بهمن امسال پرچم و شخصیت‌های هیچ کشوری به آتش کشیده نشود.

فرماندار گالیکش نیز ضمن تأیید اظهار علیرضا حصارنوی عنوان داشته است: آتش زدن پرچم اسرائیل که حرفی نیست ولی بقیه کشورها که قبول داریم و در کشورمان سفارت دارند نباید به آتش بکشیم.

حسن خسروی گفته است اگر ما به مقدسات آن‌ها احترام نگذاریم چطور می‌خواهیم به مقدسات ما احترام بگذارند.

فرماندار گالیکش درادامه بیان کرده: نیاز هم نیست در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرچم کشوری به جر اسرائیل را به آتش بکشیم، آدمک درست کنیم، یا تصویر پرچم آن‌ها را روی زمین بکشیم.

به گفته حسن خسروی پرچم نماد ملت‌هاست ما با ملت‌ها مشکلی نداریم. ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش نیز بهتر است درصدد تهیه آن‌ها برای این مراسم برنیاید.

شنیده‌های حکایت از آن دارد که اظهارات عجیب رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و فرماندار شهرستان گالیکش با مخالفت هیچ‌یک از اعضا حاضر در جلسه روبرو نشده است.

این اظهارات مسئولین شهرستان گالیکش در حالی است که به لیست کشورهایی که شایسته مرگ هستند باید فرانسه را اضافه کرد اما گویا مسئولین و میراث داران دولت تدبیر و امید نظری دیگر دارند.

حال سؤال اینجاست چرا با توجه به اینکه 36 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی سپری‌شده است و بارها دشمنی کشورهای اروپایی و غربی و شخصیت‌های آن‌ها به ملت ما ثابت‌شده است باید مدیرانی در جمهوری اسلامی پیدا شوند که چنین نظری مخالف با مردم و رهبری داشته باشند؟

دشمنان انقلاب از هیچ کار فرهنگی و هجمه‌های اجتماعی خودداری نمی‌کنند و اکنون به مقدس‌ترین شخصیت در دین مبین اسلام به اسم آزادی بیان نیز هتاکی می‌کنند، اما مردم ما در روزی که باید خشم و نفرت خود از دشمنان این مرزوبوم را فریاد بزنند سکوت کنیم؟؟!!

آیا این وظیفه‌ی هر مسلمان در جهان نیست که در برابر جنایت‌های ضد بشری و نسل‌کشی این رژیم کودک کش به خروش آید؟

تکرار این چنین موارد، جالب نمی باشد و ممکن است در حرکت نظام جمهوری اسلامی خلل وارد نماید و روحیه استکبار ستیزی در جامعه را کاهش دهد.

حال باید دید که رفتارهای متناقض این مدیران در کرسی میراث این مردم و عالی‌ترین مقام شهرستان گالیکش تا کجا ادامه خواهد داشت؟؟!!

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار