در سومین روز از دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی در سطح گلستان پیش بینی شده که از مهمانی لاله ها در گلزارهای سراسر استان، جشنواره موسیقی اقوام، تجلیل از زندانیان سیاسی دوران پهلوی را شامل می‌شود.

سومین روز از دهه مبارک فجر در گلستان/ از مهمانی لاله ها تا تجلیل از زندانیان سیاسی در دوران پهلوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی در سطح استان گلستان پیش بینی شده است.

 

یکی از مهمترین برنامه های امروز 14 بهمن ماه که به نام «انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت» نامگذاری شده، مراسم معنوی مهمانی لاله ها است.

 

جام ورزشی شهید سلیمانی امروز در سطح مدارس شاهد استان برگزار می شود. همچنین مسابقه کتابخوانی طرح یاریگران زندگی، جشن رفیقانه جوان انقلاب اسلامی و برپایی میز خدمت از برنامه های امروز است.

 

امروز همچنین مراسم تجلیل از زندانیان سیاسی که پیش از انقلاب در بند رژیم پهلوی بودند نیز ساعت 20 در شهرستان گرگان برگزار می شود.

 

برگزاری نمایشگاه ها و کارگاه های کارآفرینی، برپایی نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی، جشنواره موسیقی اقوام، گردهمایی روحانیون شاغل در استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در سربازخانه تیپ 230 شهید متاجی گرگان از دیگر برنامه های سومین روز از دهه مبارک فجر در استان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار