فلاحی گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی در سراسر گلستان برگزار می شود که از آن جمله می توان به برگزاری همایش ها، نشست های بصیرتی، جشنواره ها و غیره اشاره کرد.

برنامه های پنجمین روز از دهه مبارک فجر در گلستان/ همایش «علمداران بصیرت انقلاب اسلامی» برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با اشاره به برنامه های پنجمین روز از دهه مبارک فجر که به نام «انقلاب اسلامی، قرآن، عترت و غیرت دینی» نامگذاری شده است، اظهار کرد: برای امروز هم برنامه های متنوعی در سطح استان پیش بینی شده که شامل برگزاری نشست های بصیرتی، همایش های تبیینی، برگزاری جشنواره ها، برپایی نمایشگاه ها و غیره است.

 

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از برنامه های شاخص امروز در مرکز استان برگزاری همایش علمداران بصیرت انقلاب اسلامی است که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می شود.

 

وی افزود: افتتاح نمایشگاه های صنایع دستی و توانمندی های بانوان در شهرهای مختلف استان، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نغمه عشق، برگزاری همایش گرامیداشت یاد و نام 25 شهید دانشجو معلم استان گلستان در دانشگاه فرهنگیان، برگزاری مسابقات قران، عترت و نماز در مدارس منتخب و برگزاری همایش فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات از دیگر برنامه های امروز کمیته های ستاد دهه فجر استان است.

 

فلاحی گفت: گردهمایی ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی با موضوع «طلایه داران انقلاب اسلامی»، جهاد تبیین با موضوع «سواد رسانه جهان اسلام»، یادواره شهدای آبروی محله، برگزاری صبحگاه مشترک و تقدیر از بازنشستگان تیپ 230 شهید متاجی و نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی قرآن و عترت از برنامه هایی است که در پنجمین روز از دهه مبارک فجر برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار