حجت الاسلام احمدی گفت: اگر می خواهیم گرفتار فتنه نشویم باید به بصیرت عمیق دست پیدا کنیم.

بصیرت عمیق مانع از فتنه می شود/ ۹ دی باید تداوم داشته باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» صبح امروز (سه شنبه 9 دی) در آیین گرامیداشت یوم الله 9 دی در استان گلستان اظهار کرد: امسال ۹ دی با ایام دهه فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مقارن شده است و از سویی دیگر در آستانه چهلمین روز شهادت فخری زاده قرار داریم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به علت رخداد حماسه ۹ دی اشاره کرد و ادامه داد: از زمان پیدایش خلقت دو جبهه حق و باطل در رو به روی هم قرار داشتند و این جبهه گیری پایان ناپذیر است و باید بدانیم در برابر باطل چه باید کنیم که گرفتار مشکلات و فتنه نشویم.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه در سال ۸۸ برخی افراد انتخابات را بهانه کردند و فاجعه آفریدند، افزود: اما مردم بصیر در روز ۹ دی حماسه آفرین بودند و توانستند بساط فتنه گران را برچینند.

 

وی افزود: جبهه باطل دست به دست هم دادند و فاجعه آفریدند و قرآن ها را در سال ۸۸ به آتش کشیدند و خیمه های عاشورایی و مسجد را آتش زدند و انسان های خبیث در برابر این افراد سکوت کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: در فتنه ۸۸  فتنه گران به مقام معظم رهبری که جانشین امام زمان (عجل الله) و ولی فقیه زمان است اهانت کردند.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه فاجعه کربلا را کسانی به وجود آورده بودند «قربة الی الله» قصد آن را داشتند که سر سید الشهدا(علیه السلام) را جدا کنند، افزود: در فتنه ۸۸ می بینیم که برخی فتنه گران هنوز انتخابات به پایان نرسیده استارت فتنه را زدند و کشور را به هم ریختند.

 

وی گفت: فتنه گران کسانی بودند که به اعتقادات خود به معنای واقعه بی اعتقاد بودند و این افراد قطعا در حادثه کربلا در سپاه عبیدالله بن زیاد و در زمان پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) در کاروان ابوسفیان، کفار و مشرکین بودند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر می خواهیم گرفتار فتنه نشویم باید به بصیرت عمیق دست پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: پس از انتخابات ۸۸ سقیفه ای شکل گرفت و دشمنان بیان می کردند که فشارهای تحریم ها را افزایش دهند و به آشوب گران بیان می کردند که در خیابان بمانند و این افراد گرفتار نفس اماره خود بودند و این افراد بین حق و باطل، باطل، بین حق و فرزند، فرزند و بین حق و طایفه، طایفه را پذیرفتند.

 

وی گفت: ۹ دی باید تداوم داشته باشد و در پیکره زندگی ما ادامه داشته باشد و انقلاب اسلامی باید در زندگی ما جاری باشد و نمی توانیم تحمل کنیم که کسی که مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی را به سخره می گیرند به سراغ ما در این شهر بیایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار