عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که پیامد افزایش عوارض خود را بزودی نشان خواهد داد، گفت: بسیاری از همکاران شورایی من حتی لایحه عوارض افزایش شهرداری را ورق هم نزده اند.

اعضای شورای شهر گرگان لایحه افزایش عوارض را ورق هم نزده اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، شامگاه شنبه چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای شهر گرگان با حضور سازندگان و اعتراض آنها به افزایش عوارض شهری برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه گفت: آنجایی که مشکل سازندگان را حل می کنند اینجا نیست! دیر آمدید باید هفته گذشته حضور می داشتید.

عیسی مهری افزود: بعد از یک ماه کار کارشناسانه بنده، اعضای شورا حتی گوش شنیدن حرف های من را هم نداشتند.

وی عنوان کرد: ۶ ماه در این شورا مشغول به فعالیت بوده و کار کارشناسانه ندیده‌ام و نه انجام می‌شود و شورا رای اکثریت است.

مهری با بیان اینکه این پیامدهای این افزایش عوارض سال آینده خود را نشان خواهد داد، اضافه کرد: بسیاری از همکاران شورایی من حتی لایحه عوارض شهرداری را ورق هم نزده اند.

راه حل قانونی برای مصوبه وجود دارد

دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم گفت: این مسأله راه‌حل قانونی دارد و قانون همه موارد را مدنظر قرار داده است

ناصر گرزین افزود: افزایش عوارض دغدغه ما هم بود و مشکلی به وجود آمده و اتفاقی است که افتاده و می توان برای آن راه حلی اندیشید.

وی بیان کرد: راه‌حل تقابلی برای برخورد با این مسأله درست نیست و سازندگان است از بدنه شورای شهر و شهرداری هستند.

گرزین گفت: یکی از عمده‌ترین دلایلی که باعث این رخداد شده عدم حضور نمایندگان انبوه‌سازان در جلسات تصمیم‌گیری شورا و شهرداری بوده است.

از انبوه سازان حمایت می کنم

دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان هم گفت: لایحه ای مصوب شده که مطلوب انبوه‌سازان نبوده است.

حمیدرضا آقاملایی با بیان اینکه در زمان تصویب این مصوبه من در شورا حضور نداشتم، گفت: بنده در سطح ملی و استانی از انبوه‌سازان حمایت می‌کنم و چرا باید سیاست‌های سخت‌گیرانه در استان باعث شود که انبوه سازان نتوانند بلندمرتبه سازی کنند.

وی بیان کرد: باید ببینیم چه اقدامی می توان برای حمایت از انبوه سازان و این طرح انجام می توان انجام داد و در این راستا نشستی با شهردار داشته و از ایشان خواستیم راهکاری بیندیشد تا رضایت‌مندی سازندگان را به همراه داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار