دومین شب اکران فیلم فجر گلستان؛

در دومین شب اکران جشنواره فیلم فجر در گلستان فیلم سینمایی« ملاقات خصوصی» به کارگردانی «امید شمس» با اقبال زیادی مواجه شد.

«ملاقات خصوصی» با اقبال زیادی روبه رو شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، در شب دوم چهلمین جشنواره فیلم فجر، چهار فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی»، «ماهان»، «علفزار» و «شهرک» در سینما عصر جدید و کاپری سالن یک و دو اکران شد.

«ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان در ژانر عاشقانه ساخته شده است و در این فیلم بازیگران مطرحی همچون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر و رویا تیموریان ایفای نقش می‌کند.

این فیلم از اقبال خوبی در اکران چهلمین جشنواره فیلم فجر برخوردار بود و همه ظرفیت سینما کاپری و عصر جدید پر شد.

اما فیلم سینمایی ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی آنگونه که باید نتوانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و شاید تنها نیمی از ظرفیت خالی سینما را پر کرد.

ماهان قصه مردی بود که درست در زمانی که می‌خواهد به خواسته‌هایش برسد به بیماری سرطان مواجه می‌شود و داستان فیلم در مورد احساس و نگاه این مرد به زندگی است.

به گفته یکی از تماشاگران این فیلم، نمایش نامه خوبی داشته اما در انتخاب بازیگران و اجرا ضعیف بوده است.

علاوه بر اکران این دو فیلم «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی و «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی هم در سالن دو سینما کاپری اکران شد و این دو فیلم سینمایی هم تا حدودی موفق به جذب مخاطب شد.

اکران فیلم‌های سینمایی چهلمین جشنواره فجر تا جمعه ۲۲ بهمن ماه در گلستان ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند از سامانه «سمفا» برای گرفتن بلیط این دوره از جشنواره اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار