امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس با برشمردن دستاورد های انقلاب اسلامی، تحلیل های نادرست برخی از افراد در کشور را "گل به خودی" خواند.

عده‌ای در کشور با تحلیل‌های آبکی «گل به خودی» می‌زنند/ با عوامل شهادت مامور انتظامی برخورد قاطع شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام و المسلمین ترابی، امام جمعه گنبدکاووس، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ایران اسلامی اکنون گام تمدن ساز، حرکتی بزرگتر از حرکت اول خود را آغاز کرده است و در حال تثبیت نظام ارزشی و بینشی خود در جهان است.

وی افزود: امروز رئیس جمهور ما که شخص دوم کشور است با نفرات اول ابرقدرت های جهان مذاکره میکند و استقبال با شکوهی از او انجام می شود؛ این آغاز حرکت بزرگ جهانی است.

امام جمعه گنبدکاووس ضمن تاکید به تحولات منطقه ای جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب به دستور العمل های رهبری برای طی کردن گام تمدن ساز اشاره کرد و گفت: توصیه اکید رهبری "نگاه خوشبینانه در عین واقع بینی آینده ،عدم تکرار اشتباهات گذشته و پرهیز از نهادینه شدن رفتار های اشتباه" است.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی ادامه داد: کسانی که زمان شاه را با امروز ملت ایران مقایسه میکنند باید این را بدانند که امروز جوانان ما زیر بمباران شبهات و تحریفات رسانه ها هستند، امروز در سطح کشور حضور 30 میلیونی جوانان و نوجوانان را در فضای مجازی داریم.جنگ امروز،جنگ شهوات و بی حیایی های سفارشی است.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: در چنین شرایطی عده ای در کشور ، "مجمع روحانیون مبارز" و "جامعه مدرسین و محققین حوزه علمیه قم" گل به خودی میزنند و با صدور بیانیه ای تحلیل نادرست از وضع موجود ارائه داده و آب در آسیاب دشمن میریزند.کسانی که خود مسبب وضع موجود کشورند و دلبستگان و یا وابستگان و یا گدایان غرب هستند.

ترابی در پایان با اشاره به شهادت مظلومانه مامور نیروی انتظامی در شیراز، اظهار داشت: مردم این شهرستان و دیگر نقاط کشور از دستگاه قضایی می‌خواهند تا در اسرع وقت با عوامل به شهادت رساندن ستوان یکم "علی اکبر رنجبر" جانشین پاسگاه انتظامی روستای "بیدزرد" شیراز، قاطعانه برخورد کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار