سومین شب اکران فیلم فجر در گلستان، سه فیلم «مردبازنده»، «شادروان» و «برف آخر» مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و همه ظرفیت های خالی سینما را پر کرد.

استقبال از ۳ فیلم در شب سوم/ «هناس» نظر مخاطبان را جلب نکرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، این روزها بعد از دو سال قرنطینه و تحمل روزهای سخت سینماگران باز شاهد حضور تماشاگران و جان گرفتن این صنعت هستند.

اکران فیلم‌های فجر در گلستان از استقبال خوبی برخوردار بوده و در این روزها شاهد هستیم اگر فیلم از نگاه مردم مورد پسند قرار بگیرد تمام ظرفیت‌های سالن سینما را پر خواهد کرد.

در سومین شب از اکران جشنواره فیلم فجر چهار فیلم «فیلم مردبازنده»، «شادروان»، «برف آخر» و «هناس» در گلستان اکران شده و تنها در اکران فیلم «هناس» بخش کمی از ظرفیت سینما خالی ماند و باقی فیلم‌ها توانستند با همه ظرفیت سالن‌ها مورد استقبال تماشاچیان گلستانی قرار بگیرند.

دو فیلم «مرد بازنده» و «هناس» سینما عصر جدید و سالن شماره یک کاپری اکران شد، که «مرد بازنده» به کارگردانی محمد حسین مهدویان بسیار مورد توجه تماشاچیان قرار گرفت.

این فیلم مضمونی معمایی و جنایی دارد و تماشاگران را تا آخر فیلم درگیر خود می‌کند، در این فیلم بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سجاد بابائی، بابک کریمی و آناهیتا درگاهی ایفای نقش می‌کنند.

دو فیلم دیگر هم در شب سوم جشنواره در گلستان در سالن شماره دو کاپری اکران شد که این دو فیلم هم توانست مورد اقبال قرار گیرد و همه ظرفیت‌های خالی سینما کاپری را پر کند.

«فیلم شادروان» موضوعی اجتماعی دارد که البته با لحنی نرم مطرح می‌کند. حسین نمازی، کارگردان این فیلم هم در خصوص فیلم خود معتقد است که فیلم یک ملودرام شیرین است و کمدی نیست چون کمدی قواعد خاص خود را دارد که برای خنداندن است.

در این فیلم شاهد هستیم پس از فوت ناگهانی پدر خانواده، نادر که پسر بزرگ اوست باید تمام مخارج آی‌سی‌یو و کفن و دفن او را متقبل شود؛ خانواده آن‌ها که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند درآمدی جز سبزی فروشی ندارند.

در این فیلم از بازیگران مطرحی چون رضا رویگری، بهرام ابراهیمی، ایمان برات‌پور، سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی و بهرنگ علوی استفاده شده است.

«برف آخر» دیگر فیلمی بود که شب چهارم جشنواره فیلم فجر گلستان به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین عسگری اکران شد این فیلم هم بسیار مورد پسند تماشاچیان قرار گرفت.

در این فیلم بازیگرانی به نام همچون امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان و صادق ملک نقش آفرینی می‌کنند.

«برف آخر» روایتگر روزمرگی یک دامپزشک است، این فیلم در شرایط سخت و سرد شمال کشور ساخته شده است؛ در این فیلم از یک گرگ دست آموز استفاده شده که متأسفانه صبح روز یکشنبه پس از اینکه دیوار محل نگهداریش در کیاسر به دلیل بارش برف تخریب شد، فرار کرد و تنها گرگ سینمای ایران توسط یکی از اهالی کشته شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار