مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به نقش خیرین در توسعه فضاهای آموزشی استان، اظهار کرد: مدرسه سازی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و توفیقات ما در چهار دهه اخیر است.

مدرسه سازی دستاورد بزرگ انقلاب در نظام تعلیم و تربیت/ افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای «وطن»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سید رضا نظری در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه روز گذشته مدرسه سه کلاسه در روستای وطن به همت خیر جوان مدرسه ساز ساخته شد، اظهار کرد: استان گلستان به نوعی یکی از بزرگترین استانهایی است که در حوزه مدرسه سازی به ویژه مدارس خیرساز فعال است.

وی با تقدیر از همکاری و همیاری خیرین و نیکوکاران با مجموعه آموزش و پرورش، افزود: همه ما به خوبی می دانیم که تغلیم و تربیت یک وظیفه همگانی است و آموزش و پرورش بدون همکاری خانواده ها، خیرین، مجموعه نهادهای مردمی و فرهنگی نمی تواند به اهداف متعالی آموزش و پرورش برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه مدرسه سازی یکی از دستاوردها و توفیفات بزرگ انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: در عین آنکه در سالهای اخیر تعداد دانش آموزان افزایش بسیاری داشته و تراکم در شهرها نیز افزایش یافته است با کمک دولت و مردم توانسته ایم بسیاری از نیازهای خود در این بخش را با مدرسه سازی جبران کنیم هرچند هنوز به مدارس جدید و بازسازی مدارس قدیمی نیازمندیم.

نظری با اشاره به اینکه مدرسه سه کلاسه روستای وطن در شهرستان آزادشهر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است، ادامه داد: جوان نیکوکار این منطقه به نام جعفر میردار در این پروژه با ما همکاری داشته و در همه مراحل کمک کار بوده است. 

وی با بیان اینکه این جوان خیر و نیکوکار جهت ساخت دومین مدرسه نیز اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: در سرتاسر استان گلستان وجود چنین نیکوکاران و خیرینی یک نعمت بزرگ برای مجموعه آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت به شمار می رود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار