مدیر مدرسه علمیه اهل سنت چنارلی استان گلستان، بیان کرد: انقلاب اسلامی، محورها و مولفه های تحیکم امت اسلامی را به منصه ظهور رساند؛ این انقلاب شکوهمند به طور عمده در پیشبرد روند بیداری و آگاهی مسلمانان و افزایش فعالیت‌های مؤثر دینی در کشورهای اسلامی، تاثیر بسزایی داشته است.

انقلاب اسلامی برگ های بزرگی از تحکیم وحدت رونمایی کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عصام الدین گوگلان مدیر مدرسه علمیه اهل سنت چنارلی استان گلستان در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان نمود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری فقیه زمان شناس و اسلام شناس، یکی از رخدادهای بزرگ نیمه دوم سده بیستم بود که منشأ تغییرات و تحولات فراوان در کشورهای منطقه و نیز ساختار قدرت جهانی شد.

وی افزود: این تأثیرگذاری به طور عمده در پیشبرد روند بیداری و آگاهی مسلمانان و افزایش فعالیت‌های مؤثر دینی در کشورهای اسلامی قابل مشاهده است.

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت چنارلی استان گلستان ادامه داد: چرا که درست در عصری که دین و معنویت را در ردیف جادو و خرافات برمی شمردند، پیروزی این انقلاب  ، ایمان به غیب را به صحنه روزگار آورد.

وی اظهار داشت: مهمترین تأثیرات انقلاب اسلامی در تحکیم امت اسلامی را می توان در موارد و مولفه های متعددی مشاهده نمود.

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت چنارلی استان گلستان در پایان تاکید کرد: محور ها و مولفه هایی نظیر تبدیل وحدت مسلمانان به گفتمان غالب، اقتدار و عزت مسلمین، میل به استراتژی کلان امت اسلامی، آگاهی بخشی به عقیده  توحید، بیان مناسک مشترک و معضلات و دردهای مشترک از جمله مواردی است که می توان گفت انقلاب اسلامی در تحکیم و تقویت امت اسلامی تاثیر گذار بوده و می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار