مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: درآمدهای مالیاتی گلستان از ابتدای سال جاری تا پایان دی نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۷ درصد رشد داشته است.

درآمدهای مالیاتی گلستان ۷۷ درصد رشد داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، علی‌اصغر هزارجریبی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: درآمدهای مالیاتی گلستان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۷ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: ۹۰ درصد از درآمد عمومی استان از محل وصول مالیات‌ تأمین شده و مردم طی این مدت ۱۱ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند.

وی بیان کرد: سهم درآمد گلستان از محل درآمد عمومی سال جاری ۱۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال بوده که سهم مالیات برای تامین آن، ۱۱ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

هزارجریبی توضیح داد: سهم درآمدی مالیاتی در سال جاری برای گلستان ۹ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که در مدت ۱۰ ماه گذشته سال جاری، ۱۲۲ درصد در این بخش رشد داشتیم.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفتک با توجه به این که درآمد استان جوابگو نیست کل دریافتی مالیات به استان بازگشت داده می‌شود و برای جبران کمبودها، از مالیات دیگر استان ها هم استفاده می کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار