مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

سلمان زاده گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و در حاشیه برگزاری جشن انقلاب در دو روستای اهل سنت چن سویلی و میرزاعلی، ۵۰ دستگاه ویلچر هم بین معلولان توزیع شد.

اهدای ۵۰ دستگاه ویلچر به معلولان زیر ۱۴ سال در شهرستان آق قلا/ بنیاد احسان ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی اهدا می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: همزمان با دهه مبارک فجر جشن انقلاب اسلامی در روستاهای چن سویلی و میرزاعلی شهرستان آق قلا برگزار شد و برنامه های متنوعی از سوی گروه جهادی حنیفا برگزار شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان با بیان اینکه همه اقوام و مذاهب در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، گفت: اهل سنت نیز نقش موثری در پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس داشت و تقدیم حدود ۶۰۰ شهید اهل سنت استان گلستان گواه این امر است.

 

وی افزود: در حاشیه برگزاری این مراسم، جشنواره بازی های بومی و محلی نیز اجرا شد و ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم ( چکدرمه) به همت گروه جهادی حنیفا، طبخ و در بین مردم توزیع شد.

 

سلمان زاده به توزیع ویلچر هم اشاره کرد و گفت: همچنین امروز توزیع ۵۰ دستگاه ویلچر بین معلولان زیر ۱۴ سال براساس لیست اعلامی بهزیستی گلستان آغاز شد. پیش از این نیز در دو ماه قبل، ۱۰۰ دستگاه ویلچر در استان توزیع شده بود.

 

وی ادامه داد: علت تاخیرهایی که در توزیع ویلچر پیش می آید برای این است که در این طرح ها ساخت ویلچرهای معلولان را به خود معلولان واگذار کردیم و به تدریج این ویلچرها تحویل داده می شود و ماهم براساس لیست بهزیستی توزیع می کنیم.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال یک مرحله دیگر توزیع ویلچر در استان انجام شود و گفت: ارزش ریالی ویلچرهای توزیع شده ۱۵۰ میلیون تومان است.

 

وی به توزیع ۳۰ سری جهیزیه در استان اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی این جهیزیه ها ۴۰ میلیون تومان است که ۷ میلیون تومان آن توسط گروه های جهادی تامین و بقیه توسط بنیاد احسان تامین خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار