مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: با همت خیران 8 زندانی جرائم غیر عمد در ندامتگاه مرکزی گرگان آزاد می شوند.

آزادی 8 زندانی جرائم غیر عمد در گرگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: با همت خیران 8 زندانی جرائم غیر عمد در ندامتگاه مرکزی گرگان آزاد می شوند.

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در آئین افتتاحیه مرکز افق به همراه آغاز عملیات اجرایی فاز سوم عمرانی امامزادگان نه تن گرگان با اشاره به اینکه پنج هزار و 600مقوفه و 71 هزار رقبه با کار کردهای مذهبی و اجتماعی در استان به ثبت رسیده است، گفت: 78 درصد این مقوفات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.

وی افزود: در طول 42 سال گذشته 33 درصد مساجد و تکایای بعد از انقلاب توسط مردم مومن این سرزمین وقف شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: طی چند روز گذشته در یکی از روستاهای زلزله زده رامیان زمینی برای ساخت خانه عالم وقف شد که این امر نشان از روحیه ایثارگری مردم دارد.

وی ادامه دارد: طی برنامه ریزی های انجام شده فردا تعداد هشت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در ندامتگاه مرکزی گرگان به همت خیران آزاد می شوند. در سال 99 این پنجمبن مرحله آزاد سازی جرائم غیر عمد در گلستان است.

سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: بیش از 15 پروژه محصول باز  آفرینی شهری در بافت تاریخی گرگان به ارزش 12میلیارد تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد:استان گلستان نخستین استانی است که در حوزه کارآفرینی در جوار  اماکن مذهبی پیشگام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از افتتاح چهار مرکز خبر داد و گفت: امید است فاز دوم پروژه بازآفرینی با اعتبار 15 میلیارد تومان با اولویت شهر گرگان بتوانیم فصل نوین بر فعالیت های امور خیریه رقم بزنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار