مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همانطور که نماز باعث نشاط و انرژی در مسلمانان می شود، زنده کردن یاد شهدا هم باعث ایجاد نشاط و روحیه امید آفرینی در جامعه می شود.

زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث امید آفرینی در جامعه می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه چهارشنبه در جمع مردم روستای ایلوار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: هر یک از شهدا کوهی از معرفت، انسانیت، شجاعت و همت هستند و ما مدیون تک تک شهدا هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ما اتفاقی بزرگ، بی نظیر و عجیب در زمان غیبت امام عصر (عج) محسوب می‌شود ولی ما همانند ماهیانی که غرق در آب هستند و نعمت آب را به درستی درک نمی‌کنند چون در هوای انقلاب تنفس می‌کنیم متوجه عظمت آن نیستیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از زمان پس از حیات پیامبر بزرگ اسلام تا کنون بی سابقه است و تاریخ چنین امتی که تمام قد برای دفاع از انقلاب پای کار بیاید را به خود ندیده است.

گرزین اضافه کرد: بنا بر گفته رهبر کبیر انقلاب امت ما از امت زمان پیامبر و مردم کوفه در زمان ائمه برتر هستند.

وی یادآوری خاطرات شهدا و رشادت‌های جوانان انقلابی را برای همه مومنین مفید و موثر دانست و تصریح کرد: همانطور که نماز باعث نشاط و انرژی در مسلمانان می‌شود، زنده کردن خاطرات شهدا هم باعث ایجاد انرژی و روحیه امید آفرینی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه هر کاری که با نیت الهی انجام شود عبادت است و برای انسان ملال‌آور نیست افزود: خاطرات انقلاب و شهدا از جنس عبادت است و به همین خاطر هرگز برای ما خسته کننده نیستند.

وی با یادآوری رشادت‌های شهید اندرزگو گفت: این شهید بزرگوار یکی از افراد اثر گذار در انقلاب ما بود به طوری که امام در موردش گفتند اگر این شهید بزرگوار بیشتر زنده می‌ماند انقلاب زودتر به ثمر می‌نشست.

گرزین ادامه داد: شهید اندرزگو مسلط به چندین زبان زنده دنیا بود و در چندین کشور دنیا فنون نظامی را آموزش دیده و به علم گریم هم کاملاً آشنایی داشت، به طوری که با تغییر قیافه و عوض کردن مداوم منزلش از دست ساواک فرار کرده و برنامه‌های مبارزاتی خود را پیاده می‌کرد اما سرانجام به دست نیروهای وحشی ساواک در ماه مبارک رمضان ترور شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، دست‌یابی به انرژی هسته‌ای را حق مسلم کشور ما دانست و افزود: علوم هسته‌ای پایه علوم پیشرفته دنیا است که جزء پول‌سازترین علوم دنیا محسوب می‌شود و اگر کشوری از این علم بی بهره باشد در آینده به ذلت و گدایی گرفتار خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش‌های شهید احمدی روشن و شهید فخری زاده اذعان کرد: این دانشمندان شهید با تلاش‌های مجاهدانه خود آینده اقتصادی و سیاسی ایران را تضمین می‌کردند به همین دلیل دشمنان نتوانستند وجودشان را تحمل کنند و آنها را ناجوانمردانه ترور کردند.

گرزین در ادامه به بیان خاطراتی از رشادت‌های شهیدان، چمران، زین‌الدین و طاهری پرداخت و متذکر شد، در طول انقلاب هرگاه مسئولان نظام در خط شهدا و انقلاب حرکت کردند و به داشته‌های کشور خودمان تکیه زدند، پیروزی نصیب کشورمان شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار