نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و عقب ماندگی های گلستان در بخش های مختلف، گفت: استان گلستان نیازمند نگاه ویژه است.

گلستان نیازمند نگاه ویژه دولت است/ لزوم کنترل بازار و ثبات در قیمت ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام راحل عمق انقلاب اسلامی و مردم را درک کرده بود و امروز باید سیره و مسیر امام راحل را ادامه دهیم،  ملت ایران محکم و استوار در راه انقلاب اسلامی ایستاده اند و امروز مسئولان باید در کنار مردم بایستند و از آنها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه توجه به محرومان و مستضعفان یکی از رویکردهای مهم انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: گرچه این مسیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی شده اما نیازمند توجه بیشتر است و در شرایط تورم و گرانی باید به مردم به ویژه طبقات ضعیف و مستضعف بیشتر توجه شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نگاه به استان گلستان ویژه باشد، افزود: گرچه پس از انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در شهرها و روستاهای سراسر کشور از جمله استان گلستان انجام شده است اما این روند همچنان باید تداوم یابد.

سنگدوینی به راه اندازی کاروان های خدمت در مناطق مختلف اشاره کرد و یادآور شد: در قالب کاروان خدمت در جمع مردم حاضر شدیم و درخواست ها، مسائل و مشکلات آنها را با حضور فرمانداران، بخشداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار دادیم که خوشبختانه استاندار گلستان نیز در این مسیر حرکت می کند.

وی با بیان اینکه مردمی بودن و حضور در جمع مردم باید در دستور کار تمامی مسئولان باشد، تأکید کرد: انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان بود، امروز کشورمان منابع و سرمایه های فراوانی دارد اما نیازمند مدیریت انقلابی، ولایی و جهادی است و مدیران باید چکمه پوشان تا آخرین نفس برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت کنترل بازار و ثبات در قیمت کالاها تأکید کرد و گفت: مردم از بی ثباتی قیمت ها گله مند هستند، باید رصد، کنترل و نظارت بیشتر بر قیمت ها در دستور کار قرار گیرد و امیدوارم با اجرای طرح درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا بخشی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف شود.

سنگدوینی با بیان اینکه در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه قیمت خرید تضمینی گندم 9 هزار و 500 تومان تعیین شد که این مهم نویدی برای مردم به ویژه کشاورزان است تا مشکلات آنها در این بخش کمتر شود، تأکید کرد: یکی دیگر از نگرانی های مردم حذف ارز ترجیحی بود که خوشبختانه مجلس شورای اسلامی با این مسئله موافقت نکرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار