مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از خلع ید ۱۲ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال این رقم به ۱۵ هکتار برسد.

۱۲ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان خلع ید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: تلاشمان می‌کنیم تا این اراضی از افرادی که به نام سرمایه‌گذار زمین را گرفتند و هیچ اقدام اقتصادی انجام ندادند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آن‌ها گرفته و به سرمایه‌گذار اهل واگذار شود.

وی مساحت اراضی که در اختیار بخش خصوصی است و بلااستفاده مانده را ۳۵ هکتار اعلام کرد و گفت:‌امیدواریم تا سال آینده بخش عمده‌ای از این زمین‌ها خلع ید شده و به سرمایه‌گذار جدیدی واگذار شود.

شهمرادی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر زمینی در شهرک‌های صنعتی برای واگذاری نمانده و بر اساس خلع ید این زمین‌ها را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

وی تعداد واحد قابل بهره‌برداری استان را ۸۲۴ واحد اعلام کرد و افزود: از این رقم بیش از ۷۵ درصد واحد صنعتی فعال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: در حال حاضر حدود ۶۲۰ واحد فعال هستند که ۹ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال و یک هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن انجام شده است.

وی ضمن یادآوری ۲۰۴ واحد غیرفعال در استان، گفت: در سال جاری ۴۰ واحد صنعتی احیا شدند که احیای این ۴۰ واحد صنعتی استان منجر به اشتغال ۳۰۰ نفر شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار