حجت الاسلام دیلمی از راه اندازی پویش رجبیون در گلستان خبرداد و گفت: در این پویش برخی از اقدامات مانند توزیع کمک های مومنانه، نذر خون، ختم قرآن و غیره انجام می شود.

پویش رجبیون در گلستان راه اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: اعتکاف یکی از رویش های انقلاب بوده و با حضور در مسجد و عبادات خاص، زمینه تقرب به خداوند و بالارفتن کمالات فراهم می شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در ماه پر فضیلت رجب، پویش رجبیون در گلستان راه اندازی شده که در آن برخی از اقدامات از قبیل مواسات، ختم قرآن، نذر خون، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و غیره تا نیمه شعبان اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به سیر صعودی شیوع کرونا در کشور، بیان کرد: برگزاری مراسم اعتکاف تابع دستورات ستاد ملی کرونا در کشور است.

 

دیلمی از راه اندازی پویش «فرصت انس» در گلستان خبر داد و گفت: مؤمنانی که شرایط حضور در اعتکاف را ندارند می‌توانند برای بهره‌ مندی از فیوضات ایام‌ البیض و انجام اعمال این روزها در پویش سراسری فرصت انس، شرکت کنند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح‌ کرد: افراد می‌توانند اعمالی مانند روزه‌‌ گرفتن در روزهای ۱۳ تا ۱۵ رجب، تلاوت قرآن و تهجد و اعمال ام داود را در ۱۵ رجب، در منازل خود تحت پویش فرصت انس به جای بیاورند.

 

وی با اشاره به ولادت امام علی (ع) و روز پدر، گفت: مسیر تمدن سازی بدون داشتن خانواده مطلوب محقق نمی‌شود و پدر در این مسیر نقش اساسی و مهم دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار