باحضور فرماندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی؛

باحضور فرماندار گالیکش و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان از دو دانش‌آموز گالیکشی؛ خانم‌ها آیلین تمرتاش و الهام وزیری به جهت برپایی نمایشگاه‌ انقلاب که بمناسبت دهه فجر در اتاق خود ترتیب داده بودند، تجلیل و قدردانی شد.

از برپا کنندگان نمایشگاه خانگی و دانش‌آموزی انقلاب در گالیکش تجلیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان فرماندار شهرستان بهمراه حجت‌الاسلام والمسلمین گرزین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و جلالی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان، در بازدید از نمایشگاه خانگی انقلاب که بر اساس ایده دو دانش‌آموز گالیکشی و بدلیل محدودیت‌های کرونایی برپا کرده بودند، ضمن قدردانی از این حرکت ارزشی اظهار کرد: حضور جوانان و دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف انقلاب و جلب مشارکت آنها در فعالیت‌های فرهنگی و هنری بسیار مهم است وباید جدی گرفته شود.

فرماندار گالیکش افزود: برگزاری نمایشگاه دانش‌آموزی انقلاب و تبیین حوادث قبل و بعد از پیروزی انقلاب، از کارهای پسندیده و بسیار مهم و اثربخشی است که باید از برگزار کنندگان آن حمایت شود.

علی جوان خاطرنشان کرد: اقدام ارزشمند این دانش آموزان در شهرستان که با ایده‌ای نو و بیان قوی، راوی دستاوردهای انقلاب در تمامی زمینه‌ها هستند، باعث افتخار است. لذا حمایت همه جانبه از آنها باعث ترویج جریان سازی گفتمان انقلاب اسلامی در بین نسل نوجوان و شناسایی توانمندی‌های آنها در آینده خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم از سوی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی استان، فرمانداری گالیکش، ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش‌وپرورش شهرستان و مدرسه شایستگان گالیکش جوایزی به این دو منتخب استانی اهدا گردید.

این نمایشگاه خانگی به همت نهضت پیشرفت بانوان، ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش برپا گردید.

همچنین در راستای سیاست‌های تشویقی جمعیت، از سوی نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گالیکش، بمناسبت میلاد امام علی(ع) و روز مرد از پدر آیلین تمرتاش (بعنوان خانواده دارای چهار فرزند) با اهداء نگین انگشتری حرم مطهر امام علی(ع) تجلیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار