مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب ما انقلاب قشری و صنفی نبود و همه مردم و اقشار را در بر می‌گرفت.

انقلاب اسلامی محصول عملکرد یک قشر و طبقه خاص نبود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، نورالله ولی نژاد شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در دنیا انقلاب‌های زیادی روی داده که در اغلب آنها به بخشی از جامعه پرداخته شده است.

وی افزود: اکثر این انقلاب‌ها، اعتراضات کارگری، بازاری و غیره بوده و آنچه که اتفاق افتاده و آنچه که اکنون موجود است، تفاوت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انقلاب ما انقلاب قشری و صنف این نبود و همه مردم و اقشار را در بر می‌گرفت.

ولی نژاد با اشاره به نقش زنان در انقلاب، اضافه کرد: وقتی انقلاب ایران به اوج خود رسید بسیاری از انقلابیون تمایل داشتند زن را دور نگه دارند اما امام (ره) سخن دیگری داشت و گفت زنان هم باید در کنار مردان در انقلاب نقش پررنگ و اثرگذاری داشته باشند.

وی بیان کرد: زن و مرد، بازاری و طلبه، کارگر و دانشجو و همه و همه در انقلاب دخیل و سهیم بودند و انقلاب ما هم اکنون هم صنف و قشر خاصی را در بر نمی‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهارکرد: تئوری پرداز انقلاب هم فردی هوشمند بود و فکری دقیق داشت و با دقت و ظرافت انقلاب را اداره می‌کرد.

ولی نژاد یکی دیگر از شاخص‌های انقلاب را وفاداری مردم عنوان کرد و گفت: انقلاب ما امت محور بود و مردم بسیار به نظام وفادار بوده و هستند اما در انقلاب‌های دیگر چنین نبود.

وی اضافه کرد: مردم در تحریم، در کرونا، در سیل و مسائل دیگر حضور داشته و کنار رهبری ایستاده اند.

ولی نژاد با بیان این که انقلاب بر اساس مکتب دین پایه گذاری شده است، گفت: رسانه‌ها، مسئولان، هنرمندان و غیره در انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان نقش دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای انتقال دستاوردها و مفاهیم انقلاب به نوجوان و جوان امروزی تلاش شود.

وی گفت: جوان، روح لطیف و پاکی دارد و خیانت را برنمی‌تابد و انقلاب ما هم بر اساس اندیشه پاک و فداکاری پایه گذاری شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار