مهندس جعفری گفت: تا کنون از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بیش از ۸۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت و تکمیل ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی اقشار نیازمند و محروم در استان پرداخت شده است.

۴۴۰۰ واحد مسکونی در گلستان احداث و تکمیل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سیدحمیدرضا جعفری، حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) را ظرفیتی بزرگ برای کمک به خانه‌دار شدن اقشار محروم و نیازمند دانست و اظهار کرد: در حال حاضر ساخت یکهزار و ۷۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در دستور کار قرار دارد.

مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) و مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گلستان توضیح داد: یکهزار واحد از این مجموعه در قالب طرح « هر روستا، یک خانه محروم» احداث خواهد شد که کار شناسایی به کمک دهیاران انجام شده و در حال تهیه بانک اطلاعاتی و تعیین اولویت‌ها هستیم.

وی گفت: ۷۰۰ واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز با مشارکت انجمن خیران مسکن ساز احداث می شود.

جعفری با اشاره به پرداخت کمک‌های بلاعوض برای ساخت و تکمیل مسکن محرومان بیان کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی، صدور پروانه و تهیه نقشه و همچنین انشعابات آب، برق و گاز برای این واحدهای مسکونی رایگان خواهد بود.

وی گفت: برای واحدهای مسکونی متعلق به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) مبلغ ۲۵ میلیون تومان و به اقشار نیازمندی که تحت پوشش این نهادها نیستند تا ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.

مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) و مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گلستان با بیان اینکه تا کنون برای نزدیک به ۵۰۰ واحد مسکونی پروانه ساخت صادر شده است، ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال کار صدور پروانه برای این واحدها انجام شود تا احداث این واحدها از ابتدای سال آینده وارد فاز اجرایی شود.

وی گفت: تا کنون از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) در قالب طرح‌های مختلف مانند مسکن محرومان، ایتام، خانواده های دارای دو معلول و بیشتر و غیره برای ساخت و تکمیل بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی کمک شده است.

جعفری یادآور شد: در این سال‌‎ها ۸۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن اقشار نیازمند از محل کمک حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) پرداخت شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار