آسیابی گفت: امروز دشمن با همه امکانات و توان در حال برنامه ریزی برای نابودی اعتقادات جوانان ماست و متاسفانه اقدامات ما برای بیمه جوانان در برابر هجمه های دشمنان متناسب نیست.

اقدامات فرهنگی برای قشر جوان، باید متناسب با هجمه های موجود باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «حیدر آسیابی» در جلسه شورای اقامه نماز استان با بیان اینکه در قبال هجمه های دشمن نباید انفعالی عمل کنیم، گفت: امروز دشمن با همه امکانات و توان در حال برنامه ریزی برای نابودی اعتقادات جوانان ماست و متاسفانه  اقدامات ما برای بیمه جوانان در برابر هجمه های دشمنان متناسب نیست.

 

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که نماز رشته اتصال انسان به خالق هستی است، افزود: آماده ایم ظرفیت شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان را جهت کمک به ستاد اقامه نماز استان برای امر ترویج نماز به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس بکار بگیریم.

 

وی با تشریح برنامه های دادگستری استان در ترویج فرهنگ اقامه نماز، گفت: ساخت و تجهیز نمازخانه در همه حوزه های قضایی استان، تنظیم ساعت جلسه ها و نشست ها به گونه ای که با وقت نماز تداخل نداشته باشد، بازخوانی احکام و آثار نماز از طریق مسابقه های کتابخوانی و برگزاری مراسم جشن تکلیف برای فرزندان همکاران از جمله برنامه های دادگستری استان است.

 

آسیابی ادامه داد: تضعیف اعتقادات دینی باعث افزایش ناهنجاری ها در جامعه خواهد شد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان نیز با قدردانی از اقدامات اثرگذار دادگستری در امر گسترش فرهنگ نماز گفت: دادگستری گلستان سه سال پیاپی عنوان دستگاه برتر بانی نماز را در بین اداره های سراسر استان کسب کرده است.

 

قاسم محمدی افزود: آماده ایم از ظرفیت دادگستری برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در مدارس بهره ببریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار