رئیس هیات مهدویون گرگان گفت: در آستانه شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) امام هفتم شیعیان ۲۰ زندانی گلستانی توسط خیرین و این هیات آزاد خواهند شد.

از اطعام‌دهی تا آزادی زندانیان توسط هیات مهدویون گرگان/ آزادی ۲۰ زندانی گلستانی توسط هیات مهدویون گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، ابوالفضل بخشیانی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری خیرین، بانیان فعالیت‌های خیرخواهانه، استانداری، دستگاه‌های اجرایی و تمامی دست‌اندرکاران مرتبط امسال قرار بود در سالروز شهادت امام هفتم شیعیان تعداد ۷۹ دیگ غذای گرم در کاظمین طبخ و توزیع شود.

وی تصریح کرد: تمام مجوزات لازم در این خصوص اخذ شد اما به دلیل شیوع نوعی از بیماری کرونا این برنامه لغو شد.

رئیس هیات مهدویون گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌های انجام شده و اعتماد خیرین به این هیات و پس از مشورت‌های لازم قرار شد هزینه پخت این تعداد دیگ غذای گرم صرف آزادی زندانیان غیرعمد در گلستان شود.

وی ادامه داد: تاکنون زمینه آزادی ۲۰ زندانی غیر عمد در گلستان توسط فرمانداران، ستاد اجرایی فرمان امام و غیره فراهم شده و مراسم آزادی این عزیزان روز شنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر در حرم امامزاده عبدالله (ع) با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان انجام می‌شود.

بخشیانی گفت: تلاش داریم تا زمینه سفر این زندانیان آزاد شده را به همراه خانواده‌هایشان به زیارت حضرت معصومه (س) فراهم کنیم و امید داریم قبل از پایان سال این عزیزان به این زیارت مشرف شوند.

وی بیان کرد: این هیات همچنین برای نخستین بار امسال در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) در دو روز متوالی در حرم مطهر امام رضا (ع) تعداد ۱۷۶ دیگ غذای گرم پخت و بین زوار توزیع کرد.

رئیس هیات مهدویون گرگان ابراز کرد: همچنین اطعام‌دهی بین نیازمندان در سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) به تعداد ۷۲ دیگ و اطعام‌دهی در سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی، عیدغدیر، سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و غیره از دیگر برنامه‌های این هیات است.

وی گفت: تلاش داریم تا با همکاری و کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی بتوانیم برای زوج‌های نیازمند جهیزیه تهیه کنیم و برنامه‌هایی در راستای حمایت از نیازمندان داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار