رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت : تا کنون قیمت تولید کننده بر روی ۱۷۱ قلم کالای تولید گلستان درج شده است .

درج قیمت تولیدکننده بر روی ۱۷۱ قلم کالای تولید گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار گردید ، گفت : طرح درج قیمت تولیدکننده با هدف شفاف سازی قیمت کالاها توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت از ۲۷ آذر ماه سالجاری و با اعلام کالاهای اولویت اول آغاز شده و تاکنون که ۴ گروه کالایی اعلام شده ۳۱۰ قلم کالا مشمول این طرح شده اند و قیمت تولید کننده بر روی ۱۷۱ قلم کالای تولید واحد های صنعتی استان گلستان درج شده است .

وی گفت : تا کنون در گروه اول ۱۲ واحد تولیدی استان با ۳۴ قلم محصول مشمول درج قیمت تولیدکننده شدند .

طلوعیان افزود : همچنین در گروه دوم ۸ واحد تولیدی استان با ۱۷ قلم محصول ، در گروه سوم ۲۶ واحد تولیدی استان با ۸۳ قلم محصول و در گروه چهارم ۲۷ واحد تولیدی استان با ۱۶۶ قلم محصول مشمول درج قیمت تولیدکننده شدند .

وی با اشاره به تأثیرات این طرح بر قیمت کالاها گفت : با اجرای این طرح در برخی کالاها حتی تا ۵۰ درصد شاهد کاهش قیمت‌ هستیم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار