اصغری، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گلستان با بیان اینکه نظارت بر بازار در ایام پایانی سال جدی است، افزود: مردم هرگونه شکایت و گران فروشی را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ به ما اطلاع دهند.

مردم گران فروشی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اصغر اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در استان ۳۵۰ واحد قنادی و ۱۶۰ کارگاه تولیدی انواع شیرینی و محصولات شب عید داریم، اظهار کرد: قنادی‌های استان به صورت میانگین ماهانه ۵۰۰ تن آرد نیاز دارند که این رقم و در اسفندماه به حدود ۷۵۰ تن می‌رسد.

وی ضمن اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه قنادی، گفت: کارخانجات روغن کشی استان باید تلاش کنند تا از ایجاد نوسان در قیمت مواد اولیه تاثیرگذار این صنف خودداری کنند.

اصغری با بیان اینکه افزایش منطقی قیمت‌ها برای مصرف کنندگان قابل پذیرش است، افزود: اما مردم امروز از افزایش بی رویه و روزانه قیمت‌ها ناراحت هستند.

وی ضمن یادآوری این نکته که تعیین قیمت محصولات قنادی از طریق کمیسیون نظارت قیمت گذاری می‌شود، افزود: متولی کمیسیون نظارت سازمان صمت است ولی در این کمیته ۱۰ دستگاه دیگر عضو بوده و حضور دارد.

به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گلستان، این سازمان متولی تقویت نظارت در ایام پایانی سال هست به نحوی که مردم هرگونه شکایت و نارضایتی دارند از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ می‌توانند مشکلاتشان را به ما منتقل کنند.

وی ادامه داد: شکایات و انتقادات مردمی در مرحله اول از طریق دستگاه‌های متولی و در مرحله دوم از طریق مراجعه به بنگاه‌های مورد شکایت مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد.

اصغری با بیان این مطلب که ما هرگاه چالش‌های تولید را حل کردیم مشکل مصرف کننده حل شده، افزود: حلقه‌های تولید تا مصرف نیاز به بازنگری دارد.

وی در خاتمه یادآور شد: بین واحدهای تامین کننده مواد اولیه و واحدهای مصرف کننده یک خللی ایجاد شده که باید آن را دستگاه‌های متولی حل کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار