کلاته گفت: در استان گلستان ۳ هزار گروه جهادی به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۰۰ گروه دارای کد رسمی و مجوز فعالیت در عرصه های تعیین شده هستند.

ثبت ۳ هزار گروه جهادی در گلستان/ جهادگران بسیجی آموزش می بینند

به گزارش گلستان ۲۴؛ دانیال کلاته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: پس از فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب در سال ۷۹ مبنی بر تشکیل بسیج سازندگی، فعالیت های مختلف به ویژه در موضوع محرومیت زدایی آغاز شد و تاکنون هم اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

 

مسئول گروه های جهادی بسیج سازندگی گلستان گفت: حدود ۳ هزار گروه جهادی در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۵۰۰ گروه دارای کد رسمی و مجوز فعالیت در زمینه های تعیین شده مانند آموزشی، اشتغال، محرومیت زدایی، خدمات رسانی، اقتصاد مقاومتی و غیره هستند.

 

وی افزود: برنامه های مختلفی برای گروه های جهادی پیش بینی شده اما اولویت نخست ما برای سال آینده بر آموزش جهادگران بسیجی متمرکز شده است.

 

کلاته گفت: گروه های جهادی اقشار مختلف مانند جامعه زنان، مهندسین، دانشجویی، دانش آموزی و غیره هم در این سال ها شکل گرفته است که در حوزه های مختلف آموزشی، علمی، محرومیت زدایی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و غیره فعالیت می کنند.

 

وی گفت: گذشت زمان و تجربه به ویژه بعد از زلزله کرمانشاه نشان داد که می توان به ظرفیت گروه های جهادی از نظر علمی و تخصصی و هم چنین نیروی انسانی برای فعالیت های عمرانی حساب ویژه ای باز کرد.

 

مسئول گروه های جهادی بسیج سازندگی گلستان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی استان گلستان نیز در ماجرای سیل اسفند ۹۷ و نوروز ۹۸، زلزله های رامیان و مراوه تپه و همچنین کرونا اقدامات خوب و ارزشمندی داشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار