شهردار گرگان سفر دکتر رئیسی به مراکز استان‌ها را منشا خیر و برکت دانست و گفت: مجموع اعتبارات موردنیاز شهرداری گرگان برای اجرایی برنامه در حوزه بافت‌های فرسوده و پیشرفت زیرساخت های شهری ۵ هزار میلیارد تومان است.

مطالبات شهردار گرگان از هیات دولت در سفر به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدرضا سبطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: اگر تقاطع غیرهمسطح  در «کمربندی شهید کلانتری» اجرا می‌شد ضمن رفع موانع ترافیکی شهری نیاز به این همه هزینه زیرساخت برای رفع مشکلات ترافیکی نبود.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم‌ شهر گرگان در حوزه پدافند غیرعامل برای زمان بحران اجرای خیابان دو طبقه حد فاصل بین میدان شهرداری تا میدان مازندران است که به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امید داریم در سفر رئیس جمهور به گلستان این پروژه مورد توجه قرار گیرد.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: پروژه رودخانه‌های گرگان به طول ۱۱ کیلومتر در ضلع شرقی گرگان از خیابان ولی عصر تا بلوار ناهارخوران از ورودی تالار آغاز و تا دانشگاه آزاد امتداد خواهد داشت.

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات مورد نیاز برای شهرداری گرگان در حوزه بافت‌های فرسوده و زیرساخت های شهری ۵ هزار میلیارد تومان است.

* دبیرخانه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور برای احداث تله‌کابین منطقی عمل نکرد/ ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت تامین آب شرب شهری گرگان نیاز است

سبطی گفت: برای نوسازی حمل و نقل درون شهری نیاز مبرم به ۸۰ دستگاه اتوبوس به صورت اورژانسی و فوری داشته و همچنین به اعتبار خاص برای احداث شهربازی مدرن داریم.

وی بیان کرد: مجوز تله‌کابین از دستگاه‌های مختلف اخذ و به دبیرخانه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ارسال شد که بعد از مصوبه در یک تصمیم احساسی نه منطقی دبیرخانه این شورای این مصوبه را رد کرد.

شهردار گرگان ابراز کرد: همانطور که در جریان هستید تامین آب شرب گرگان از طریق چاه‌ها و به صورت سنتی انجام می‌شود و برای ایجاد زیرساخت‌های مکانیزه در تامین آب شرب شهری  به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار