شهردار علی‌آبادکتول از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲ پروژه عمرانی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان در این شهر خبر داد.

افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی علی‌آباد کتول در هفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابوذر اسفندیاری پور اظهار کرد: اهمیت رسانه و خبر بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران زبان گویای مردم برای بیان انتقادات، پیشنهادات، معضلات و مشکلات و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران وظیفه خطیر حفظ امانت و صداقت را بر عهده دارند، افزود: اعتقاد داریم وظیفه ما مسئولان پذیرش انتقادات خبرنگاران و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات است.

شهردار علی‌آبادکتول به عملکرد شورای دوره پنجم و شهرداری این شهر در سه سال گذشته هم اشاره و خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته (از سال ۹۶ به بعد) هر ساله بودجه شهرداری افزایش یافته است.

اسفندیاری پور با یادآوری اینکه بودجه شهرداری علی‌آبادکتول در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان است که ۵۱ درصد آن جاری و مابقی عمرانی است از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷.۵ میلیارد تومان خبر داد.

وی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ‌زنی این تعداد پروژه در تاریخ فعالیت شهرداری علی‌آباد بی سابقه است، تأکید کرد: اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی در این دوره همراه با توزیع متواز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار