معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان از تداوم فعالیت «عید، هنر و داستان» در نوروز 1401 خبر داد.

تداوم فعالیت «عید، هنر و داستان» در نوروز 1401

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی استان از تداوم فعالیت «عید، هنر و داستان» در نوروز امسال خبر داد و افزود: دانش آموزان می‌توانند از مهارت‌های نقاشی، عکاسی و فیلمسازی برای روایت داستان خود بهره‌ بگیرند.

معاون آموزش ابتدایی استان در خصوص موضوع تکالیف نوروزی در سومین عید کرونایی اظهار کرد: عید امسال نیز مانند چند سال گذشته  تکالیف سنتی به شکل مشق یا انجام دادن پیک نوروزی نخواهیم داشت و فعالیت های مبتنی بر خلاقیت به نام "عید و هنر و داستان" جایگزین آن شده اند.

عقیلی اضافه کرد: معلمان از ارائه هر گونه تکلیف ، تکمیل جزوه و یا پیک آموزشی به دانش آموزان خودداری نموده و صرفاً در چارچوب تعیین شده، دانش آموزان را در یکی از دو محور هنری و ادبی در ایام عید راهنمایی نمایند.

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: دانش‌آموزان طبق روال سال‌های گذشته می‌توانند ایده‌های نوآورانه خود را در3 قالب «داستان نویسی»، «داستان گویی» و «داستان‌خوانی» با موضوع آزاد و با تاکید بر کرونا (و رویدادهای ناشی از آن) و دلتنگی برای مدرسه تولید کنند؛ با این تفاوت که آنها برای تولید آثار خود می‌توانند از هنرهایی مثل عکس، نقاشی و فیلم برای روایت داستان خود استفاده کنند.

وی افزود: آثار برگزیده دانش‌آموزان در سال 1401 در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های دانش‌آموزی معرفی و تقدیر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار