با حضور معاونین اداره کل آموز ش و پرورش گلستان، از میز ایده خلاقیت و اپلیکیشن هدایت تحصیلی( نسخه اندروید) رونمایی شد.

رونمایی از میز ایده خلاقیت و اپلیکیشن هدایت تحصیلی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، با حضور محمد پیری معاون آموزش متوسطه، قدرت اله نظری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین استانی از میز ایده خلاقیت و اپلیکیشن هدایت تحصیلی( نسخه اندروید) رونمایی شد.

پیری معاون آموزش متوسطه  در این جلسه اظهار داشت: در راستای برنامه 13 معاونت آموزش متوسطه با هدف حمایت از هنرجویان و هنرآموزان خلاق، نوآور و کارآفرین، طرح ماخ (میز ایده خلاقیت) توسط همکاران اداره فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش گلستان با هدف جمع آوری ایده ها، رصد آنها و حمایت از افراد صاحب ایده همچون مدیران، معلمان و هنرجویان گلستانی و معرفی آنان به مراکز رشد و کارآفرینی مرکاپ و همچنین به پارک علم و فن آوری ابداع گردیده است.

وی در ادامه افزود: در این روش با استفاده از سامانه ای که تعریف شده اطلاعات ایده ای هر فرد به عنوان اولین روش و اولین جرقه ثبت می شود؛ این اطلاعات جمع آوری شده در اختیار دستگاه های بالاتر قرار داده می شود.

پیری در خصوص اپلیکیشن هدایت تحصیلی گفت: این اپلیکیشن با هدف ترسیم آینده ای روشن با رویکرد انتخاب رشته هدفمند برای دانش آموزان پایه نهم طراحی شده است.

در ادامه نظری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اظهار داشت: انتخاب رشته تحصیلی یکی از مهم ترین انتخاب هایی است که تاثیر زیادی در کیفیت زندگی آینده  فردخواهد داشت و این اپلیکیشن کمک شایانی به این امر خواهد کرد.

 فرم ثبت ایده

 اپلیکیشن هدایت تحصیلی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار