حجت الاسلام سلیمانی فرد از اجرای طرح «قرار دوازدهم» در استان گلستان خبر داد و بر هم افزایی و همکاری دستگاه های مختلف، هیئات مذهبی، مراکز افق، خیران و غیره تاکید کرد.

اجرای طرح «قرار دوازدهم» در گلستان/ هر کسی می‌تواند گره‌ای از مردم باز کند وارد میدان شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: یکی از مواردی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داشته و دارد ترویج معارف دینی و تحکیم بنیان های اعتقادی جامعه است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در این دوران با اینهمه فتنه و هجمه هایی که صورت می گیرد و اعتقادات جامعه را هدف قرار می دهد کار سختی است. ضمن اینکه باید بتوانیم در عرصه امداد اجتماعی نیز ورود داشته باشیم چراکه در این شرایط معیشت جامعه ما توسط مستکبران و اذناب آنان با چالش مواجه شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم در استان افزود: این یکی از طرح های ارزشمند است که باید هم شانیت نام امام زمان (عج) را حفظ کنیم و هم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کمک حال مردم باشیم ضمن اینکه تحکیم پایگاه های اعتقادی مردم نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه کرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد تاکید کرد: فرهنگ انتظار، امداد اجتماعی، فرهنگ جهادی و انقلابی برخاسته از اعتقادات دینی و حرکت های مذهبی و اجتماعی است که باید تقویت شود.

 

وی گفت: همه دستگاه ها، نهادها و خیران باید ظرفیت های خود را وارد میدان کنند. یک بال این طرح معرفت افزایی و مقابله با جریان های انحرافی است که در بحث انتظار ایجاد می شود و بخش دیگر آن کمک به نیازمندان است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان تاکید کرد: هر کسی هر طرحی را که می تواند گرهی از مشکلات مردم باز کند را باید وارد میدان کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار