معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان گفت:عید امسال، پیک نوروزی نداریم اما فعالیت های خلاقیتی به نام "عید و هنر و داستان" جایگزین آن شده اند.

"عید، هنر و داستان" فعالیت دانش آموزان در نوروز ۱۴۰۱

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیده هما عقیلی گفت:عید امسال نیز مانند چند سال گذشته تکالیف سنتی به شکل مشق یا انجام دادن پیک نوروزی نخواهیم داشت و فعالیت‌های مبتنی بر خلاقیت به نام "عید و هنر و داستان" جایگزین آن شده اند.

معاون آموزش ابتدایی گلستان می گوید: دانش آموزان می‌توانند از مهارت‌های نقاشی، عکاسی و فیلمسازی برای روایت داستان خود بهره بگیرند.

عقیلی گفت: معلمان از ارائه هر گونه تکلیف، تکمیل جزوه و یا پیک آموزشی به دانش آموزان خودداری و صرفا در چارچوب تعیین شده، دانش آموزان را در یکی از دو محور هنری و ادبی در ایام عید راهنمایی کنند.

او گفت: دانش‌آموزان طبق روال سال‌های گذشته می‌توانند ایده‌های نوآورانه خود را در ۳ قالب داستان نویسی، داستان گویی و داستان‌خوانی با موضوع آزاد و با تاکید بر کرونا (و رویداد‌های ناشی از آن) و دلتنگی برای مدرسه تولید کنند  با این تفاوت که آن‌ها برای تولید آثار خود می‌توانند از هنر‌هایی مثل عکس، نقاشی و فیلم برای روایت داستان خود استفاده کنند.

به گفته عقیلی آثار برگزیده دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۱ در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های دانش‌آموزی معرفی و تقدیر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار