مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترین مفاهیم و معارف الهی است.

شهادت برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری با اشاره به تغییر رویکرد فرهنگیدر بنیاد گفت: رویکرد این حوزه استفاده از ظرفیت‌های مردمی و همراهی سایر دستگاه‌هاست.
وی ادامه داد: بنیاد می‌توانند با شناسایی مسائل و مشکلات ایثارگران و پیگیری آن از مبادی مربوطه اداری خدمات قابل‌توجه‌تری را به جامعه ایثارگری خود ارائه دهد.
مدیرکل  با اشاره به فرارسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و نقش رسانه در تولید محتوا و ارائه آن به اقشار جامعه بیان کرد: ساخت یک فیلم با موضوع بزرگان ایثار و شهادت استان می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه و ترویج این فرهنگ غنی داشته باشد.
وی افزود: رشد و پیشرفت جامعه درگرو انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت است و بنیاد، دستگاه‌های اداری و علی‌الخصوص جامعه ایثارگری نیز باید تلاش کنند در این راستا نقش بسزاتری داشته باشند.
وزیری ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روز شهید و دیگر ایام یک وظیفه همگانی و انسانی است و همواره باید خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را موردتکریم قرار دهیم.
وی گفت: شهادت از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترین مفاهیم و معارف الهی است و مقام شهید یک مقام الهی است که خداوند متعال به آنان عنایت کرده و خانواده‌های معظم آنان نیز از آن بهره‌مند هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار