رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: تامین زمین و زیرساخت آب، برق و گاز برای متقاضیان و سرمایه گذاران واقعی، رسالت سازمان صنایع کوچک است.

تامین زمین و زیرساخت برای سرمایه گذاران، رسالت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جلسه با رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت:  نگاه دولت این است که وقتی شهرکی ایجاد می‌شود اداره آن با خود صنعتگران باشد.

او در مورد واحد‌های غیرفعال و راکد گفت: با توجه به اینکه تامین مالی دولت به بخش صنعت به خوبی انجام نشده برخی از بنگاه‌ها در تامین سرمایه در گردش با مشکل مواجه شده اند، ستاد تسهیل استانی می‌تواند کمک شایانی در فعال سازی و افزایش ظرفیت تولید واحد‌های صنعتی داشته باشد.

رسولیان می‌گوید: متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موظفند در چارچوب تعهدات و در ظرف مدت زمان قانونی تعیین شده در قرارداد حق بهره برداری زمین، نسبت به تکمیل ساخت و ساز، نصب ماشین آلات، اخذ پروانه بهره برداری و تولید اقدام کنند و شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز مکلف است در صورت عدم ایفای تعهدات، به خلع ید طرف قرارداد و بازپس گیری اراضی راکد بپردازد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار