هم‌زمان با آغاز جشن‌ نیکوکاری پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با حضور حجت‌الاسلام علی‌بیات، امام جمعه خان‌ببین به همراه برخی از مدیران روز گذشته ۱۳ اسفندماه در روستای فندرسک شهر خان‌ببین راه‌اندازی شد.

پایگاه جشن نیکوکاری در خان‌ببین راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایکنا از گلستان، همزمان با آغاز جشن‌ نیکوکاری پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با حضور حجت‌الاسلام علی‌ بیات، امام جمعه خان‌ببین به همراه برخی از مدیران روز گذشته ۱۳ اسفندماه در روستای فندرسک این شهر راه‌اندازی شد.

امام جمعه فندرسک در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: اهمیت و جایگاه احسان و نیکوکاری و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی، مادی و معنوی انسان‌ها بسیار بالاست زیرا خیر و سعادت دنیوی و اخروی، جلب رضایت خداوند متعال، آرامش روحی و روانی، تعدیل ثروت همه از آثار و برکات این کار خداپسندانه است.

حجت‌الاسلام بیات‌ آثار نیکوکاری را جلب رضایت پروردگار و پیامبر، آمرزش و مغفرت در دنیای اخروی، ایمن ماندن در برابر بلایا و رسیدن به حوائج دنیایی، افزایش طول عمر و سلامتی، جلب محبت دیگران، بخشش گناهان و افزایش روزی و برکت برشمرد و گفت: نیکوکاری، باعث استحکام رابطه دوستی و صمیمت شده و باعث پر‌رنگ شدن علایق و وابستگی‌‌های احساسی را منجر می‌شود.

امام جمعه خان‌ببین گفت: برگزاری این اقدامات خداپسندانه را نباید معطوف به موقعیت‌ها و مراسم خاص کرد بلکه با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی مردم باید در برگزاری این مراسم در طول سال مبادرت ورزید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار