مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد گلستان از برپایی ۴۵٠ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی با شعار «عیدی برای همه» در جشن نیکوکاری در استان گلستان خبر داد.

۴۵۰ پایگاه در جشن نیکوکاری گلستان برپا می شود

به گزارش گلستان 24، عیسی بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: جشن نیکوکاری در روزهای پایانی هر سال با همکاری بسیج، صداوسیما، آموزش و پرورش و به ویژه خیران و اقشار مردم برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان شعار جشن نیکوکاری امسال را «عیدی برای همه» عنوان کرد و افزود: جشن نیکوکاری امسال در روزهای (١٢، ۱۳ و ۱۴ اسفند) با برپایی ۴۵٠ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: از این تعداد پایگاه، ۳۵۰ پایگاه مربوط به مراکز نیکوکاری با رویکرد محله محور و مسجدمحوری، ۲۰ پایگاه در ادارات و ٣٠ پایگاه در میادین اصلی شهرها  برپا می شود و کمک ‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری می کنند.

بابایی با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شد، اظهارامیدواری کرد: در جشن نیکوکاری امسال ٢٠ میلیارد تومان جمع آوری شود.

وی همچنین گفت: علاقمندان برای شرکت غیرحضوری در جشن نیکوکاری می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ بانک ملی و ارسال کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۷*۱# واریز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار