همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان، «سیدجواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده تام الاختیار آیت الله رییسی از پروژه های عمرانی نیمه تمام و زیرساخت های فرهنگی شهرستان بندرگز و کردکوی بازدید کرد.

بازدید نماینده تام الاختیار رییس جمهور از دو زیرساخت فرهنگی شهرستان کردکوی و بندرگز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، شانزدهمین سفر هیئت دولت به استان های کشور با مقصد استان گلستان در روز جمعه 13 اسفند ماه صورت پذیرفت.

در این سفر «سیدجواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی به عنوان نماینده تام الاختیار ریاست جمهور با حضور در شهرستان های بندرگز و کردکوی از پروژه های عمرانی نیمه تمام و زیرساخت های فرهنگی شهرستان بندرگز و کردکوی بازدید به عمل آورد.

وزیر جهاد کشاورزی در این روز با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان کردکوی در جنب مسکن مهر شهرستان کردکوی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این طرح قرار گرفت.

در این دیدار از سوی مسئولان استانی و شهرستانی ضمن درخواست مجدانه برای حمایت لازم برای اتمام پروژه ، عنوان شد: ساخت این پروژه از سال ۸۷ آغاز شده و با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی بدلیل کمبود اعتبار متوقف شده است و تکمیل آن نیاز به ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

نماینده تام الاختیار رییس جمهور در این روز همچنین از مجتمع فرهنگی و هنری شهر نوکنده  شهرستان بندرگز بازدید به عمل آورد و از نزدیک شاهد پیشرفت های فیزیکی آن و نیازهایش قرار گرفت.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار