مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد: ایثار از والاترین خصایل انسانی است و جانبازان این خصیصه والا را با اهدای جان خویش در راه خداوند معنایی دیگر بخشیدند.

ایثار زیباترین خصیصه انسانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در دیدار جانباز 70 درصد «ابراهیم ممشلی» ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گفت:  جانبازان با الگو گرفتن از علمدار کربلا در تمام عرصه‌های و میدان‌های مبارزه در کنار آرمان‌های امام راحل و اهداف والای انقلاب ایستاده‌اند و ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و تلاش می‌کنیم با خدمت خالصانه پاسخگوی ازخودگذشتگی این عزیزان باشم.
وی با اشاره به سال‌ها مجروحیت جانباز گرانقدر ممشلی و تحمل این‌همه درد و رنج و روحیه خوب ایشان افزود: استقامت جانبازان درراه دفاع از ارزش‌های اسلامی جز با یاری ذات اقدس باری‌تعالی امکان‌پذیر نبود و امیدوارم که نتیجه این سلوک درراه حق قرب الهی باشد.
وزیری تصریح کرد: ماندگاری بسیاری از اعتقادات و باورهای دینی در طول تاریخ، با پاک‌باختگی جانبازان و ایثارگران بوده است و به جرات می‌توان گفت این عزیزان آیه‌های ایثار را معنی کرده‌اند.
ابراهیم ممشلی در تاریخ 9 مرداد 1339 دیده به جهان گشود و در تاریخ 15 فروردین 1361 در منطقه عملیاتی کوشک به درجه جانبازی نائل گشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار