فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پاسدار، اصیل‌ترین درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه قیام امام حسین (ع) دارد و پاسداران دست همیشه همراه انقلاب هستند که توان رزمی آن‌ها برگرفته از نیرو‌های درونی انسان است.

فرمانده نزاجا: پاسدار اصیل‌ترین درخت انقلاب است

وَ إِنَّ جُندنا لَهُمُ الغالِبون (صافات/۱۷۳)

پاسدار، اصیل‌ترین درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه قیام امام حسین (ع) دارد و پاسداران دست همیشه همراه انقلاب هستند که توان رزمی آن‌ها برگرفته از نیرو‌های درونی انسان است.

فداکاری و ایثار در چهره پاسدارانی همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بی‌کرانه‌ای از خلوص نیت و دریایی از بصیرت و فناء فی الله را مجسم کرده و برکت خون شهیدان سبزجامه سپاه پاسداران، شجره طیبه انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) را تنومند و استوار ساخته است.

روز پاسدار، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های دلاورمردان و همچنین یادآور عزم غرورآفرین فهمیده‌های مکتب و اندیشه امام حسین (ع) است که اکنون همچون دژی مستحکم در جهت رسیدن به حق و حقانیت و سرافرازی ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن میلاد پربرکت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، بزرگ پاسدار تاریخ مکتب اسلام و روز مقدس پاسدار را به تمامی همرزمانم در این نهاد انقلابی تبریک عرض می‌کنم و توفیقات روز افزون خادمان ملت و حافظان کیان نظام اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار